Cand vom fi si noi ca altii?

Ora 6.15, sunt in Gara de Nord din bucuresti, astept trenul. Tren, care bineinteles ca are intarziere 35 minute. Imi zic, daca tot am de asteptat, hai sa beau o cafea la Mc Donald. Ma asez la o masa. La un moment dat, vine un tip la vreo 50 ani, imbracat destul de frumos, ma intreaba daca poate pe  sta la masa la care ma aflam.  Fiind aglomerat ii spun ca poate lua loc fara nici o problema. Se aseaza si incepe sa isi prepare cafeaua. Nimic iesit din comun. Un om care asteapta trenul ca si mine. Unsa dezgustul meu a venit in momentul in care fara nici o jena de lumea din jur, a inceput sa arunce pe jos mizeria pe care a facut o. Asta in conditiile in vare un angajat al McDonald era in permanenta cu matura printre mese. Ii spun ” cred ca v a cazut ceva”. La care imi spune „: Aaa, nu, erau doar niste hartii. Nu am nevoie de ele”

Cand vom fi si noi ca altii? Oare de ce nu ne dorim sa avem si noi o tara civilizata?

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

