Prietenie sau rautate?

Ideea acestui articol mi-a dat-o Noaptea Iguanei cu articolul sau „Nu inseamna ca ai doua fete”. Citindu-l mi-am adus aminte de o situatie prin care am trecut acum 2 ani.
.
La rugamintile si lacrimile unei prietene foarte vechi am cedat si am insistat pe langa directorul firmei unde lucram sa o angajeze si pe ea, avand un post vacant si nevoie de un om chiar in departamentul meu. I-a fost aprobata cererea de angajare, a inceput fata serviciul si dupa o saptamana vine si ce credetui ca imi spune ” E asa greu la servici ( sarcina ei era aceea de a completa diverse adeverinte)  eu imi iau concediul medical, ca nici nu ma simt prea bine. Sincera sa fiu nu prea mi-a cazut bine dar zic „fie daca e bolnava sa-si ia” A stat in concediu medical doua luni si jumatate. Vazand ca nu mai vine si presimtind ce intentiona sa faca am sunat-o si am stat de vb cu ea. I-am explicat ca tre sa vina la servici ca mai rau ma incurca pt ca avem nevoie de om, iar ea ne tine postul blocat. In prima faza imi spune ” Pai de ce va tin postul blocat ce nu poti sa faci tu niste adeverinte ca esti prietena mea! Eu vreau sa ma pensionez medical” Nevenindu-mi sa cred, m-am enervata de nesimtirea ei i-am spus: „Uite ce este : am vrut sa te ajut dar tu m-ai pus intr-o lumina proasta fata de colegi si conducere. Ai 2 zile la dispozitie sa vii la birou sau sa-ti dai demisia” Si-a dat demisia, comentandu-ma pe la colegele cu care lucram de 10 ani: ” Nu ma gandeam ca e asa rea si puturoasa. Ce nu putea sa-mi faca ea lucrarile?”
Atunci mi-am dat seama ca cel mai bine e sa lucreze fiecare cel putin in alt departament.
Acest articol a fost publicat în De toata ziua și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Prietenie sau rautate?

  1. noapteaiguanei zice:

    Bine faci, bine gasesti! Sa o mai ajuti si altadata!

  2. Lussya zice:

    hehe, funny povestea ta, asta ar trebui sa fie invatatura de minte…de ce sa ajuti cand poti sa ignori? in plus fiecare doarme asa cum isi asterne. sper sa nu mai ai de-a face cu intamplari de genul asta. 😉

  3. Aby zice:

    Oricum acea prietenie s-a incheiat in acel moment

Lasă un răspuns

