Daca parintii nu ma vor….

Zilele trecute am mers la un prieten la spital. In curtea spitalului ma abordeaza doi copii la circa 12-13 ani. Unul dintre ei ma intreaba daca am pe cineva internat in acel spital. Ii spun ca da, la care el imi spune cu o privire plina de lacrimi si o voce trista pe care nu o pot uita: – Ce fericit e ca are cine veni sa l vada, ca la mine nu vine nimeni, eu sunt de la casa de copii.  Nu am stiut ce sa spun si fiindca imi venea sa plang de vorbele sale, iar el sa nu vada, am vrut sa plec.  Dupa ce am facut un pas, cel de-al doilea copil imi spune: – Tanti, daca parintii mei nu ma mai vor, eu imi pun funia de gat.
Am plecat plangand de durerea acelor copii. Ma gandeam ca viata este nedreapta cu unii dintre noi. Ca Dumnezeu parca ii ajuta sa prospere pe cei fara suflet, dandu-le o viata lipsita de griji, iar acelor copii ( care sincer vorbind nu au nici o vina ca se afla pe acest pamant) nici macar dreptul la o familie si un camin.
Acest articol a fost publicat în De toata ziua și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Daca parintii nu ma vor….

  1. Of, Doamne, în ce lume crudă trăim! Şi când te gândeşti câte astfel de suflete există pe lume!!

  2. nic zice:

    Asa este. Crede-ma ca am plecat de acolo plangand si ma intrebam ce as putea face ca sa ii ajut. Cred ca ei sunt vinovatii fara vina

Lasă un răspuns

