Tupeu, prostie sau educatie?

Ca orice om am vrut sa-mi petrec sarbatorile de iarna la munte. Mi-am luat bagajul si partenerul din dotare si am plecat la Busteni. Dupa o saptamana in care ne-am simtit foarte bine a sosit si momentul plecarii inapoi spre casa. Ne urcam in tren, mergand spre compartimentul in care aveam locurile cumparate. Eee toate bune si frumoase; de aici incepe povestea. In usa compartimentului era o doamna. Avand senzatia ca vrea sa iasa m-am dat intr-o parte sa-i fac loc, dar ea statea in continuare ca un jandarm in usa compartimentului. Politicos am rugat-o sa ne faca loc sa intram pentru a ne aseza bagajul si a ne ocupa locurile. La care dumneaei imi spune ” Imi pare rau nu va pot lasa ca noi suntem trei care avem locuri platite aici. Auzind asta si neintelegand pe moment ce vrea sa spuna i-am spus: Da, si noi avem doua locuri. Cu o grimasa in care se vedea o mare greata ne face loc, dar se aseaza exact pe locurile noastre. Eu ii spun ca avem cele doua locuri alaturate pe care le ocupa (unul cu pretiosul sau trup, iar celalalt cu bagajul in care mai tarziu fara sa vreau aflam ca are muraturi si zeama de varza), la care spre stupefactia mea se adreseaza partenerului meu : o sa va rog sa stati dvs acolo (indicand locul aflat pe partea cealalta a compartimentului). Fara sa spun nimic m-am asezat si eu langa prietenul meu rugandu-ma la Dumnezeu sa nu vina cineva care avea acele locuri achitate. Haina am agatat-o de cuierul aflat in dreptul locului meu. Nici nu pleaca trenul bine din gara ca imi spune: Va luati haina ca sa imi asez si eu bagajul mai bine? Vizibil iritata de indrazneala ei ma intorc si o intreb la fel de politicos: ” Sunteti sigura ca nu vreti sa cobor din tren?” Nu mi-a raspuns, doar se uita la mine ca la o ciudatenie.
Ma intreb de ce oare CFR nu creeaza conditii de calatorie personalizate fiecarui calator, eventual sa puna la dispozitia persoanelor pretentioase ca aceasta doamna cate un vagon intreg, sau poate chiar un tren …
Acest articol a fost publicat în De toata ziua și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tupeu, prostie sau educatie?

  1. Ei, tot este bine că nu te-a rugat să-i citeşti şi o poveste să poată dormi… Eheeee… e plină lumea de „deştepţi” – pentru că undeva, în mintea ei îngustă, este genul de femeie care se consideră „cea mai”… Şi este… printre cele mai lipsite de bun simţ! Educaţie? Este genul care ŞTIE că doar cu japca poţi obţine tot ce vrei! cu japca şi cu nesimţire…

    Şi te asigur că, dacă ar avea blog, în articolul pe care l-ar scrie despre această călătorie, ea s-ar considera… nedreptăţită… De ce?
    Poate pentru că nu i s-a asigurat şi room service…

  2. suzana zice:

    subscriu, iguana ai dreptate

Lasă un răspuns

