Craciun Fericit!

Eee,  dragii mei, iata ca am ajuns si aici. Dupa un an care a trecut parca alergand pe langa noi, in care ne-am zbatut sa iesim din crizele care ne-au acaparat: economica, politica, existentiala (pentru unii, dar sper ca aceia au fost putini la numar),  a sosit si Ajunul Craciunului. Astazi parca toate s-au dus ca un nor, astazi nu ne gandim decat ca poate ar trebui sa fim mai buni, mai ingaduitori cu cei de langa noi, sa-i iubim mai mult pe cei care ne sunt alaturi, si sa le aratam asta.

De acest Craciun nu va fac urari de mese imbelsugat, pentru ca sunt convinsa ca fiecare dintre voi a facut toate eforturile posibile ca sa fie asa. Eu va doresc ce imi doresc si pentru mine: sa aveti parte de multa sanatate, liniste in suflet, lumina in casa,  multa dragoste si sa aveti parte de toate cele bune.

CRACIUN FERICIT!!!

Acest articol a fost publicat în De toata ziua și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Craciun Fericit!

  1. Din tot sufletul îţi doresc multă sănătate, fericire şi belşug! Sărbători fericite ţie şi celor dragi! O îmbrăţişare cu multă dragoste!

Lasă un răspuns

