Invitatie Domnului Vanghelie

Ma adresez dumneavoastra domnule Marian Vanghelie, în calitate de primar al sectorului 5. Domnule Primar stau si ma gandesc (as fi incantata daca si dumneavoastra ati  face acelasi lucru), la cat  de multumit sunteti pentru  rezultatele obtinute in toti anii cat ati fost la conducerea Primariei. Domnule Vanghelie, locuiesc în sectorul 5 din anul 1972, sector de care incerc sa fiu mandra, dar cu cat caut  mai mult  motivele mandriei, cu atat imi dau seama ca de fapt imi este rusine sa spun ca locuiesc in acest sector.  Poate dumneavoastra nu stiti cum arata acesta. Va cer permisiunea de a va invita la o plimbare virtuala prin Sectorul pe care cu  grija il „pastoriti”. Va schitez in  continuare  cateva aspecte:  Strazi inzapezite, unde cea mai mica ninsoare a blocat intreaga circulatie; tramvaie deraiate; blocuri incepute a fi zugravite in culori pastelate si lasate pe jumatate neterminate (asta din cauza de alegeri, deh); lipsa cosurilor de gunoi  pe strada si in statiile mijloacelor de transport în comun; mormane de gunoi in zona pietelor Rahova, Chirigiu;  Sos. Antiaeriana care a fost reabilitata cu cativa ani in urma dar nu prea multi, acum arata ca niste transee (taiata pe latime din 50 in 50 metri), etc toate astea constatate intr-o singura zi de o singura persoana. Domnule primar, poate veti spune „Daca nu iti convine muta-te in sectorul de care ai fi mandra”, domnule Vanghelie  dar nu vreau sa ma mut pentru ca eu eram aici cand ati venit dumneavoastra sa faceti „curatenie „, insa curăţenia ati facut-o doar in buzunarele noastre, ale contribuabililor. Domnule primar  vreau sa vad ca banii mei si ai familiei mele sunt folositi pentru noi, pentru imbunatatirea conditiilor din sector nu a fi distribuiti drept ajutoare sociale únor persoane care au cam fost certati cu munca, dar in schimb  se plang pe la usile dumneavoastra de lipsuri materiale.  Vreau sa fiu mandra ca am crescut si traiesc in acest sector. Va repet: Nu vreau sa dau dovada de lasitate si sa plec, ci vreau sa va conving pe dumneavoastra de un singur lucru si anume: Daca nu sunteti capabil de o face din acest  sector unul de top, domnule Vanghelie  plecati , si  lasati-ne in pace.
Acest articol a fost publicat în De toata ziua și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Invitatie Domnului Vanghelie

  1. Nu îl interesează nimic! Singura şansă a sectorului 5 este să plece – eventual la şcoală, să înveţe să vorbească!

  2. Aby zice:

    Ai dreptate iguana, tocmai de aceea am scris acest articol. In speranta ca poate cineva din primarie il va vedea si poate…, sper eu

  3. dani zice:

    Stăteam şi mă gândeam ce pierderi are sărăcuţul că nu mai organizează Vanghelionul… el vrea să credem că din cauza crizei nu îl mai organizează… de parca ar fi fost cadou din buzunarul propriu! Nu m-aş fi dus acolo, nu acesta este motivul…
    Şi… cei care îşi votează primarii încă mai speră ca ei să respecte promisiunile? anul acesta doar Piedone s-a implicat în sect. 4 – restul… bătaie de joc!

    • Aby zice:

      Despre Vanghelion nu pot spune prea multe pentru ca nu am fost prezenta la nici unul, dar despre cum s-a votat primarul sectorului 5… . De fapt nu s-a votat ci a fost cumparat cu tel mobile si alte bunuri

  4. maxine zice:

    Vanghelie? Lasă-neeee! Du-te pa, Vanghelie! Şi la anul şi ceilalţi ani!

  5. Aby zice:

    Maxine, ma bucur ca imi impartasesti nemultumirea. Daca am fi mai multi am avea mai multa influenta asupra lor.

  6. Şi eu care credeam că a postat un comentariu cineva de la primărie… ce minte am şi eu…

  7. VanGhelie zice:

    asa ..aaa …ce vreau sa zic?! daca te uiti acum pe geam de exenplu, mai vezi vreun strop de zapada?? asaaa…. blocurile alea vroiam sa le vopsesc frumos si sa mai inpusc un epure folosind resurse din sector, adica oameni care ma-u votat. Din pacate, desi era de asteptat, adica sa-u ridicat la inaltimea asteptarilor vopsitorii au plecat cu tot cu vopsea. Nu ia-m dat pe mana legii, pentru ca sangele apa nu se face.
    Probleme???

  8. Aby zice:

    Ai dreptate de aceea te „iubesc” si sunt „mandra” de sectorul in care locuiesc

  9. Aby zice:

    Buna dimineata VanGhelie. Iti urmez sfatul si ce vad? ZAPADA peste tot. La tine la primarie este primavara nu? Sac, sac eu am zapada tu nu aiiiiiiiiiii!

Lasă un răspuns

