La Multi Ani, Daniel(a)!

Imi face o deosebita  placere  ca pot incepe existenta acestui blog cu o urare. Avand in vedere ca astazi in calendarul ortodox este celebrat  Cuviosul Daniil Sihastrul vin si eu cu o urare simpla dar din suflet, de  „La Multi Ani!”  tuturor celor ce poarta numele de Daniel/Daniela si in mod special verisoarei mele Daniela, mama unui delicios  „piscotel”
La Multi Ani!
Acest articol a fost publicat în De toata ziua și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La Multi Ani, Daniel(a)!

  1. Bine ai venit în lumea blogger-ilor! Sper să îţi aducă multe satisfacţii şi mulţi prieteni!
    La mulţi ani şi din partea mea din suflet Daniel-ilor! 😀

  2. dani zice:

    Mulţumesc pentru urări, dragă verişoară! A fost o surpriză extraordinară! Îţi doresc şi eu să ai mult succes pe blog şi SĂRBĂTORI FERICITE!
    P.S. Te pupă şi „pişcoţelul” meu!

  3. maxine zice:

    Bine ai venit! Sa ai parte de ganduri bune si mult succes!
    La multi ani si de la mine pentru sarbatoriti!

Lasă un răspuns

